2009


A fost un an foarte frumos ... cred ...adica nu ... adica ... Totusi ,a fost plin de evenimente ,pentru mine . Partea proasta este ca in acelasi an am avut 7 decese :( ,violenta in familie ,tribunale,zvonuri idioate prin presa . Si partile frumoase sunt :
-am devenit fan MJ
-m-am eliberat de Iris cea veche
-am cunoscut prieteni noi
-voi ... voi toti care m-ati inteles ,care m-ati lasat sa traiesc cum vreau . Va iubesc din adancul sufletului (nu chiar cum il iubesc pe Michael ,dar va iubesc )
-mi-am creat o a doua familie
-mi-am aranjat camera
si multe altele ...
Sper ca v-a placut 2009 si sper ca 2010 sa va placa si mai mult . La multi ani ,prieteni !
It was a very good year ... I think ... I mean no... Yes ... However, it was an eventful year for me. The trouble is that in the same year I had 7 deaths: (, domestic violence, courts, stupid rumors in the press. And the fun part is:
I became a fan MJ
-I have issued the old Iris
I have met new friends
-you... all of you which have me understood, those who have left me to live the way I want. l love you from the bottom of my heart (not as I love Michael, but I love you)
- arranged my bedroom
and even more ...
I hope you enjoyed 2009 and I hope you.ll enjoy 2010 even more. Happy New Year, my dear friends !
However, Earth will never be the same....
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Tu ce crezi?