:D

... Stiti ce? Pana la urma ambele variante sunt bune si ma fac fericita ,daca stau sa ma gandesc bine . Fie daca e pe Pamant si inca mai traieste (fizic ,caci sufleteste e nemuritor prin sufletulsau cel mai alb ,mai pur ,nepatat ,curat ,etc ) sunt fericita la gandul ca poate intr-o zi ma voi intalni cu Michael Jackson ,fara sa-l recunosc si la gandul ca si-a inscenat moartea pentru a fi lasat in pace si sa poata fi fericit .Fie daca e in Cer cu ingerii si ne priveste ,are grija de noi si ne iubeste . In ambele variante e fericit ... si asta e cel mai important...
Stiu ca in poza de mai sus scrie Easter ,si de fapt mai sunt :-? 3 zile si vine Craciunul ... dar mi-a placut ft mult poza si scrie asa pentru ca atunci a fost facuta :P
... You know what? Eventually both are good and make me happy, if you are thinking well. Or if he is on Earth and still lives (physically, because soul is immortal by his soul the whitest, purest, untainted, clean, etc.) I'm happy at the thought that maybe someday I will meet with Michael Jackson, without recognize him and thought that he faked his death to be left alone and be happy. Or if daddy is in heaven with the angels and we are concerned, takes care of us and loves us. In both variants is happy ... and this is the most important ...
I know in the picture above says Easter, and in fact are: -? 3 days and comes Christmas ... but I liked the picture and write that because it was done: P in Easter :D ... I don't know very well english so could you find some mistakes.
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Tu ce crezi?