Why?

I think of when I heard about that site if you do you too write a summary of everything and last night (one night rather strange to me) I found an answer: NO. Not because I had something with you, on the contrary will love you very much. Not because: - I would not like to make YOU vain hope (by Andreea) - If he has faked his death really, wanted to be secret to begin another life I hope you do not get mad at me, but it is for your benefit. So ... moral of this post is: BE nice to everyone you know because even before you COULD BE MICHAEL JACKSON.
Ma gandesc de cand am aflat despre acel site daca sa va fac si voua un rezumat a tot ce scrie si azi-noapte (o noapte destul de ciudata pentru mine) am gasit un raspuns : NU . Nu pentru ca as avea ceva cu voi , din contra va iubesc foarte mult . Nu pentru ca : - nu as vrea sa va fac sperante desarte (by Andreea) - daca el si-a inscenat moartea intr-adevar ,a vrut sa fie secret , sa-si inceapa o alta viata Sper sa nu va suparati pe mine ,dar este pentru binele vostru . Deci ... morala acestei postari este : FITI DRAGUTI CU TOATE PERSOANELE PE CARE LE CUNOASTETI DEOARECE CHIAR IN FATA VOASTRA AR PUTEA FI MICHAEL JACKSON .
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Tu ce crezi?